zaterdag 25 mei 2013

Af koningsquilt 30-4-2013

Hij was al even af maar nog geen tijd gehad om dit te melden op mijn blog.
mijn lijf, ( lees Buik) gaf weer problemen. Woensdag morgen nog gewoon naar de tandarts geweest  alles oke' met een jaar weer komen... en smiddags buikpijn....Tja ik weet het met ziekte van Crohn , kan dit gebeuren maar t is altijd net als je het niet kunt gebruiken :-)
Dus nu maar gepost mijn project naar aanleiding van de kroning van Willem Alexander

De datum

Dat Nederland

afscheid neemt van Beatrix

de kroon

en het land

met de leeuw

met liefde (neem ik aan )


word doorgegeven aan de nieuwe Koning
Willem Alexander

een hoofdstuk word afgesloten
daarom een quilt in een een  boek vorm

lang leve de nieuwe Koning..

1 opmerking:

  1. Wat is dit leuk geworden!!! En wat een leuk idee. Goed hoor. Sterkte met je ziekte van Crohn. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen