zaterdag 15 juni 2013

Had ik maar meer tijd.....................

vandaag voor het eerst maar zeker niet voor het laatst hier naartoe geweest.

Wat en hoe en waar?????
Boekenfestijn in Leeuwarden
wat heb ik gekocht?
deze doos vol, nog netjes hoor want ik heb me toch een paar mooie boeken gezien.
Reisgidsen, modeboeken, natuurboeken, boeken over fotografie, oneindig veel leesboeken.
en ook kook en hobby boeken.
Er waren ook genoeg quiltboeken aanwezig , de prijs? vanaf 1,95 euro idd. tot de 29,95.
Zelf het boek van Ineke berlyn , waar ik vorig jaar zo naar gezocht heb, hier voor 6,95 en de nederlandse versie. Maar die was ook snel op ( 20 stuks ).
dus zeker voor herhaling vatbaar deze boeken festijn, maar dan laat ik mijn lief thuis en ga alleen ;-)







in Friesland natuurlijk genoeg water
en een aquadukt als je goed kijkt zie je de mast van de zeilboot nog die net over ons heen vaart.

1 opmerking: