maandag 30 september 2013

Newfy

tja het eerste nachtje in het nieuwe huis. ik vond het niet echt leuk. piepen huilen zelf een blafje.
na een half uurtje heb ik het opgegeven en ben gaan slapen tot 5 uur. toen moest ik plassen. dus heb ik de nieuwe baasjes  maar weer wakker geblafd en gepiept. gelukkig kwam bazinetje snel en kon ik buiten plassen. ik moet nog veel leren zegt vrouwtje, en dus doe ik goed mijn best. maar ik ben ook een kleine deugniet kijk maar op de foto



leuk zo'n vlindertje die draait op zonne energie..
die heb ik dus al even gevangen....

 
kadootje ik help zelf wel mee uitpakken, dat gaat sneller.

 
                            en    wie doet hier nu gek!!!!
ik zal nog wel veel vaker op dit blogje mijn zegje doen, dus lees en geniet van mijn wereldje ontdekken.
liefs Puppy xxxx

3 opmerkingen:

  1. Ha die Bjorre!
    Wat zie jij er grappig uit! Om te knuffelen! En dan ook nog een beetje ondeugend.....dat is toch niet erg....hihihi!
    Super dat Bjorre er nu is, gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He' zonder toestemming geen foto.

    BeantwoordenVerwijderen