zaterdag 5 oktober 2013

Newfy



kijk mij eens , vrouwtje heeft een puppypakket van de welkoop voor mij gehaald
ik ben er zo blij mee.

 en als ik een middag dutje doe, dan gaat vrouwtje met allerlei stofjes aan de slag,
 ze dacht hier dat ik heel vast sliep en dat ze wel even gebruik kon maken van de vloer,
 om een rand te snijden, voor haar, ik geloof dat ze het quilten of zo noemt,
maar het zijn gewoon lapjes stof waar je lekker in kunt bijten en scheuren....

 
 tja toen besloot ik maar even boodschappen te gaan doen, ik had de tas van het baasje al gepakt,
 als baasje het toch zo druk heeft met haar lapjes, dan doe ik de boodschappen wel ,
 maar ook dat mocht niet... bah ik mag ook niks.. 
dus ga ik maar weer een dutje doen en baasje gaat achter de naaimachine zitten,
 vond dat eerst wel een gek geluid en apparaat.
 heb nog even geprobeerd zelf het pendaal te bedienen, poot erop, of pendaal in mijn bek,
 maar heb toch maar besloten om weer een dutje te gaan doen...........

 
 tja en toen ik weer wakker werd, lagen die lapjes al weer op de grond... dan ga je toch helemaal even los.....

 
baasje was toen niet blij met mij en nadat ik even goed met haar heb gepraat,
 heb ik besloten dat zei de lapjes mag houden en ik de speeltjes , ben ik geen dotje................
xxx Newfy ..........

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met die mooie Bjorre!!
    Ja een echte pup, succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen