maandag 28 oktober 2013

boswandeling


we gingen naar het bos, dat is wat vrouwtje en baas zeiden,
ik werd in mijn bench gezet en toen begon de autorit.
in het begin vond ik autorijden niet zo leuk ,maar inmiddels vind ik dat blauwe ding, wat baas auto noemt niet meer eng, en piep ik niet meer alles aan elkaar , als ik maar naar buiten kan en mag kijken dan vind ik het wel leuk...

heel veel bomen staan er in het bos ben ik achter gekomen...

 en omdat het herfst is , zoals vrouwtje heeft verteld, vallen alle blaadjes van de bomen.
tja heb geprobeerd er een paar te vangen ,maar ik vertel je, dat is in het bos niet te doen, het waren er gewoon teveel..
dus ben ik maar gaan zitten en gaan kijken..
vrouwtje nam ook foto's van paddestoelen,  baas en ik zijn stoer doorgelopen want zeg nou zelf, als je ze niet mag opeten wat moet je er dan mee..




 na een kleine wandeling door het bos kwamen we bij een open vlakte , de heide was al uitgebloeid zei de baas.. ik geloof het best.

ik mocht lekker los rennen door het zand.
dat was veel leuker


 op de terug weg kwamen we nog grote honden tegen, dacht ik teminste ik wilde dolgraag met ze spelen. maar baas zei dat het kleine paardjes waren en dat ik niet met ze mocht spelen.
dus kijk ik ze maar na..
op de terug weg ben ik in slaap gevallen, het is toch wel vermoeiend om in het bos te lopen...
maar vond het wel super..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten