zondag 20 oktober 2013

Creatief oldambt





 In Boerderij Hermansdijkstra te  Midwolda

is een Creatief markt.  Hobbymatrialen, stoffen, garen, hip&handgemaakt, sieraden enz.

 Dit prachtig Sinterklaas pakjes huis kwam ik er tegen, is hij niet lief.
 je zou toch zo met vilt lapjes beginnen. Uiteraard waren patronen boek en vilt lapjes bij de ztand te koop.


Prachtige garens uit Noordbroek


   dit lief quiltje kwam ik tegen, ook met Sint en Piet erop, maar nu zijn het knoopjes.


ook op deze quiltjes zitten knoopjes van Funny button  Op hun site nog veel meer leuke knoopjes.


dit spijkertasje vond ik erg mooi, hoe ging dat patroontje ook al weer?


grappig, deze slinger met wollen bolletjes, ook een manier van rest verwerking..........maar nu met garen..

1 opmerking:

  1. Toevallig sprak ik vanmorgen iemand op het werk die ook was geweest. Ik heb wat gemist, geloof ik. En die Bjorre is toch een mooi portret!

    BeantwoordenVerwijderen