zondag 20 oktober 2013

donderdag boswandeling / vrijdag ballon



zo zie ik er uit als ik met vrouwtje door het bos heb gelopen.
ik ruik dan heel lekker en thuis op het laminaat laat ik een leuk spoor achter. Allemaal pootjes,hihihi,
snap niet waarom vrouwtje niet zo blij met met was ,ik zie er toch heel leuk uit !!!!

zo kijk ik elke morgen naar buiten, want baasje gaat elke morgen weg, aan het werk en ik wil zo graag met hem mee.         
 gelukkig komt hij aan het eind van de middag wel weer terug en dan doet vrouwtje de deur gauw voor me open en haal ik baas van de bus.
kunnen we weer leuk spelen. ik mag altijd baasjes oren proberen op te eten..
nu moet ik opschieten want we gaan met de auto weg.
 t is vrijdag zegt vrouwtje, tijd om naar mams te gaan.


vrouwtje heeft me achter gelaten bij mam's, toen ze terug kwam had ze een heel gek ding voor me bij zich.
ze noemden het een ballon, ik heb eerst een paar rondjes gelopen met dat ding in mijn bek, want er zat een stokje aan.
en toen ben ik met mijn pootjes er vol op gaan staan.


 
er kwam een knal en toen was de ballon ineens weg,
heb echt overal gezocht , maar kon niks meer vinden van dat paarse ding.
nemen ze ook iets voor je mee.........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten