maandag 25 november 2013

Lappenmand





Zie je mijn groene neusje?
De dierenarts heeft drupjes in mijn oogjes gedaan, waarom?? omdat vrouwtje zich zorgen maakte. S'morgens word ik nl. wakker met kladjes in mijn oogjes, en die zien er een beetje vies uit, zegt vrouwtje , dus even naar de dierenarts. ( 18 nov) maar niks aan de hand, mijn traan buisjes doen het goed. vandaar mijn groene neus !!!   voor de zekerheid krijgt vrouwtje nog drupjes mee, 2x per dag doet ze die in mijn oogjes. vrouwtje is ook naar de dokter geweest, die heeft een pootje die zeer doet....lees maar


Ik baal een beetje , waarom?   omdat ik behoorlijk last heb van mijn elleboog
De huisarts heeft een tennis elleboog geconstateerd en ik ben er zeker een half jaartje zoet mee.
dat was op 15 okt,  rust nemen als je pijn krijgt is het advies. deuh heb de hele dag pijn..

dus vorig week gebeld met de fysio, heeft Edwin misschien ook een idee?   Dry needles. Naaldjes prikken in de elleboog. om de spieren te triggeren...
dus afgelopen vrijdag de eerste behandeling gehad.   best pijnlijk..
naaldjes in arm eleboog nek en rug.
6 behandelingen en ik zou me weer goed moeten voelen . ben benieuwd.


dit quiltje heb ik gemaakt naar aanleiding van  St maarten.
t is een dagboek quiltje geworden.

1 opmerking:

  1. Wat sneu voor jullie! Hopelijk voelen jullie je snel weer beter. Bij mij heeft dry needling destijds goed geholpen bij mijn nekklachten. Vandaag gaat het redelijk. Tot nu toe valt het niet tegen.

    BeantwoordenVerwijderen