maandag 17 februari 2014

zwolle


pfff ben nog niet helemaal weer fit, ben nog heel moe . weinig energie dus.
even een paar dagen rustig aan, en vooral geen gekke dingen eten..........anders straks ook nog last van mijn buik.
op de foto zijn enkele van mijn aankopen te zien die ik gedaan heb op de beurs in zwolle.
het blauwe is een Up wolfing mat , hiermee kun je heel ruimtelijk vilten...
heb het boekje er ook maar bij gekocht anders ben ik het thuis kwijt hoe het moet. hihihi..
Wil zo graag beginnen en uitproberen...........
op mijn lijstje stond ook een zeefraam bij stof tot verven hadden ze die voor me meegenomen ( bestelling vooraf) en ook een boek van Break dowm printing. spannend hoor.
en 2 mallen, daar kun je ook van alles mee, verven , met krijtjes en reliefs.. dus dat word ook nog lekker uitvinden wat allemaal kan...
nu eerst beetje energie verzamelen, misschien lange wandeling met Bjorre...zon komt erdoor, hoewel het vannacht nog behoorlijk had gevroren hier , ruiten van de auto's moesten worden gekrapt..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten