donderdag 28 mei 2015

Oud Beddengoed

Oud beddengoed,
ik heb al diverse quilten gemaakt met oud beddengoed
en vond het ook heel bijzonder dat mijn quilt in dit boek kwam te staan

foto van Atelier Bep.

nu is mij gevraagd of ik nog een quilt wil maken met oud beddengoed.
voor een tentoonstelling in 2016
dat wil ik best maar mijn voorraad raakt op..
dus zoek ik in brocante winkels, en veel op het internet
maar het boek is een succes ( kom het op meerdere blogjes tegen)
en het word moeilijk om oud beddengoed te vinden ( de vraag is groot en het aanbod klein)
maar het is gelukt, ik heb toch een prachtige oude tijk gevonden
en gisteren kwam met de post dit pakketje

 
lief he er zaten 3 hartjes bij en nog een randje met oude linnen knooopjes
soms zijn er dus nog lieve mensen die van een pakketje een klein feestje maken.
 
nu nog op zoek naar blauwe beddengoed voor contrast in de te maken quilt
ik zoek nog even een uurtje door op het internet
lief maak jij de koffie vanavond??
 
**




2 opmerkingen: