zaterdag 12 september 2015

Deventer quiltersgilde tentoonstelling Grote Lebuinius kerk

 
deze auto stond ter begroeting voor bij de Kerk

 
volgens mij is dit de droom van menig quiltster
de nieuwe Bernina naaimachine
heb je gezien hoeveel ruimte hij heeft?
hij word geleverd met houten tafel
en de prijs.... moet ik eerst de staatsloterij winnen



 
deze quilt vond ik zo mooi



 
Vw busjes, kevertjes
Super deze quilt !!!!


 
quilt met de bergen van Oostenrijk
knap gedaan
volgens mij heb ik wel een leuke foto van Noorwegen en bergen....

 
bijzondere quilten en technieken
de voorste quilt ik zou zo een workshop hierin gaan volgen
zo mooi !!!


 
Deventer in Quiltvorm


 
Hollandser kan het volgens mij niet, maar erg leuk

 
 
de winkel straat
elke keer weer een verleiding
en idd heb ik het een en het ander gekocht

 
stand van een winkel
 
***

Geen opmerkingen:

Een reactie posten