zondag 20 december 2015

« En attendant Noël ». Quiltmania - Waiting for Christmas

 « En attendant Noël ».

Hij is af !!!
na een flinke verkoudheid kwam er even helemaal niets van.
maar dit weekend gaat het weer een beetje, het gesnotter en gehoest word minder
en ik heb dat beetje energie, wat ik  nu weer heb, in de, En attendant Noel gestopt
het was een hele klus, 24 dagen, een blok onthuld op de site van Quiltmania
en attendant Noel -Patronen - video
enkele technieken zoals met lint borduren, had ik nog nooit gedaan en ik denk ook,  dat ik dat niet nog een keertje weer ga doen.
soms vond ik het ook wel veel voor 1 dag wat je moest doen, Hexagonns
aan de andere kant was het elke dag ook weer spannend wat er nu weer op de site van quiltmania kwam te staan,
maar nu hij klaar is, ben ik toch blij dat ik ben doorgegaan.






***



Geen opmerkingen:

Een reactie posten