zondag 10 april 2016

rijswijk patchwork en quiltdagen 8 - 4 - 16 boerenbont quiltwedstrijd - deel 1

om 7 uur vanmorgen vertrokken, om 10 uur in Rijswijk
want om 10.30 zou de workshop beginnen
maar helaas de workshop ging niet door
en alle andere workshops zaten vol
dan maar direct kijken op de beurs naar de tentoonstellingen en stands
hieronder volgt een verslag van 2 dagen met mijn zus op stap.
 
 

Quiltwedstrijd/ Tentoonstelling 'Boerenbont'

Ook dit jaar organiseert de Broodfabriek een quiltwedstrijd. Het thema is ‘Boerenbont’. U neemt een boerenzakdoek als
uitgangspunt en verwerkt deze in een quiltje. Het formaat is 60 x 60 cm.
U kunt traditioneel werken maar ook modern of zelfs abstract




 
de quilt linksonder deze tekst is van mij
de boer en boerin zijn geappliceerd
en het boerenbont embleem erop geverfd


 
rechts onder
de koe van mijn moeder



 
en als laatste nog een quilt van mij
toen ik de andere klaar had kwam ik nog op dit idee
Filippine puzzel quilt

 
zondag 10- april 2016 word aan het eind van de beurs bekend gemaakt
wie gewonnen heeft
 

1 opmerking: