zaterdag 11 juni 2016

quiltfestival 2016 oldenzijl

 
 
 OLDENZIJL
Irina Voronina, Rusland, artquilts.
Ik ben geboren in Sint-Petersburg en studeerde schilderkunst aan de Repin Academy. Sinds 1989 werk ik ook met kleine stukjes stof alsof het penseel streken zijn. Ik gebruik allerlei materiaal om een schilderachtig effect te bereiken. Mijn artistieke doel is, om wat ik waarneem, te transformeren naar een nieuwe werkelijkheid.
Locatie: Nicolaaskerk te Oldenzijl, Oldenzijlsterweg 4.
Website: www.irinavoronina-art.com/indexeng.html
 

 




 
Quiltgroep Black Bag, artquilts.
De internationale quiltgroep " Black Bag" bestaat uit 6 vrouwen en is opgericht in 2006. Zij zijn textielkunstenaars en hebben zich ten doel gesteld elkaar uit te dagen. Beurtelings geeft een van de groepsleden een opdracht, die bestaat uit een thema, vergezeld van materiaal. Drie keer per jaar wordt het resultaat besproken en krijgt men een nieuwe opdracht. De diversiteit van de werkstukken kunt u tijdens de tentoonstelling zien.
Locatie: Dorpshuis te Oldenzijl, Oldenzijlsterweg 4.



 
en ook hier nog quilten van
Irina Voronina, Rusland, artquilts
 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten