zaterdag 11 juni 2016

Quiltfestival 2016 Uithuizermeeden

UITHUIZERMEEDEN
Fabia Delise, Italië, moderne quilts
Als kind hield ik al van textiel en borduren. Toen ik Fanny Viollet ontmoette, leerde ik van haar de artistieke mogelijkheden kennen van vrij borduren. Ik maak traditionele quilts met een moderne twist. Spelend met lege en gevulde ruimten, hand piecing, free motion machine quilten en ook traditioneel borduren tracht ik een begin te maken van een nieuwe traditie.
Locatie: Locatie: Mariakerk te Uithuizermeeden, Torenstraat 26.
Website: www.fabiadelise.it/
 

 
 


Rita Frizzera, Italië, traditionele quilts.
Ik ben geboren in Trento, Italië. Sinds 2002 ben ik bezig met Patchwork en Quilten. Door allerlei lessen te volgen, leerde ik veel en ontwikkelde mijn eigen stijl. Ik hou van appliceren met de hand, maar ik gebruik ook de machine voor vrij borduurwerk. Daarnaast houd ik ook van rood- en blauwwerk. Dan kan ik borduursels uit mijn familie en oude stoffen in mijn quilts gebruiken. Bij het Crazy-quilten leef ik me helemaal uit en gebruik veel kleur.
Locatie: Locatie: Mariakerk te Uithuizermeeden, Torenstraat 26.
Website: //www.ritafrizzera.it/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten