dinsdag 20 december 2016

trimsalon

vanmorgen maakte mijn vrouwtje mij al vroeg wakker
we gingen in het donker weg in de auto ik ben zelfs onderweg nog in slaap gevallen
aangekomen op de plaats van bestemming werd ik begroet door 3 van de 5 newfys die daar wonen
die bruine pup is nog een half zusje van me volgens vrouwtje
 
 
ik moest met vrouwtje en Sieneke mee naar de salon
daar werd ik in bad gestopt


 
mijn rug en achterwerk werden lekker gemasseerd en schoon

 
uit bad op de trimtafel
kreeg ook nog een koekje van Sieneke omdat ik zelf op de trimtafel ben geklommen

 
pff , je word er wel moe van dat droogblazen
dus ga ik er maar bij liggen

 
vrouwtje niet al weer  een foto
ook onder mijn buikje word ik goed doog geblazen en gekampt

 
dat is een lekker plekje

 
de laatste puntje op de i

 
en ik  ben weer helemaal fris en schoon
 
foto van Sieneke Seinstra.
 
 

1 opmerking: